GothicStory.pl - Era Cieni
  • 1.
    bezimienny
    71 lvl
  • 2.
    eurotripenator
    25 lvl
  • 3.
    mimik
    23 lvl
  • 4.
    viper20
    23 lvl
  • 5.
    shinzuke
    9 lvl

YT
Wszystkich serdecznie zapraszamy do gry. Wszelkie napotkane błędy prosimy zgłaszać na naszym http://Forum.GothicStory.pl w odpowiednim dziale. Codziennie pracujemy nad jakością gry, bardzo ważna jest dla nas opinia graczy, dlatego zapraszamy do udzielania się na forum.


Regulamin

§ 1. Konta
Każdy gracz musi posiadać tylko 1 konto w grze, nie więcej.
Adres e-mail musi być prawdziwy.
Sprzedaż czy wypożyczanie/udostępnianie kont jest surowo zabroniona i grozi banem stałym.
Udostępnienie hasła do konta w celu ustawienia pracy itp jest surowo zabronione, obowiązuje również graczy z jednego IP.
Zakazane jest dostęp do kont innych graczy przez wyłudzanie lub inne sposoby nabywania danych.

§ 2. Multikonta
Multikonta, czyli posiadanie więcej niż jednego konta na danym pojedynczym serwerze jest zabronione.
W przypadku wspólnej gry z jednego IP (np. dom, biuro, szkoła, sieć osiedlowa) obowiązkowe jest zgłaszanie takich sytuacji do supportu.
W przeciwnym razie wszystkie konta związane, z tym jednym IP zostaną zablokowane bez możliwości odwołania się. Zgłoszenie wspólnej gry może zostać odrzucone przez support bez podawania powodu.

§ 3. Błędy
Wykorzystywanie błędów w grze jest surowo zabroniona.
Gracze zobowiązani są także zgłaszać błędy do administracji.

§ 4. Boty
Zabronione jest wykorzystywanie botów/skryptów inne oprogramowanie zmieniające przebieg gry.

§ 5. Wulgaryzmy i spam
Obelgi, groźby, spam itp w grze są zabronione, dotyczy też to obelg itd w innych językach.
Jeśli napotkasz taką sytuację jesteś zobowiązany do zgłoszenia ją Adminowi(support) i najlepiej zrób Screen.

§ 6. Wynagrodzenia
Za utracone złoto, sprzęt itp. (np. w sytuacji kradzieży konta) administracja nie ma obowiązku do przyznania odszkodowań. Czasami mogą się zdarzyć odszkodowania dla graczy z powodów awarii, gdy gra nie jest dostępna, lub zdarza się straty z powodów przyczyn technicznych.

§ 7. Blokady
Gdy gracz zauważy że ma zablokowane konto w sprawie informacji czasu blokady ma obowiązek pisać do supportu. Tylko support decyduje o sposobie i czasie kary. Każdy gracz może być ukarany w inny sposób (zależne jest to od supportu).

§ 8. Support
Dane kontaktowe supportu można łatwo znaleźć na forum lub w zakładce informacji kontaktowych w grze.

§ 9. Płatności i reklamacje
Sprzedawca: Dariusz Nowakowski
Wszystkie płatności są dokonywane tylko za pomocą SMS
W Serwisie istnieje techniczny środek płatniczy wPLN.
wPLN może zostać wykorzystane wyłącznie do opłacenia usług reklamy wewnątrz Serwisu.
Reklamacje, w tym zgłoszenia nieprawidłowości realizacji Usługi i uwagi dotyczące działania Serwisu i Panelu oraz Usług należy kierowaćna adres email: kontakt.cs.serwery@gmail.com z Adresu email podanego przy Rejestracji.
Administrator rozpatruje zgłoszenie reklamacyjne Usługi w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
Reklamacje i uwagi dotyczące działania systemu płatności MicroSMS należy kierować do operatora systemu płatności za pomocąę̨ formularza: https://microsms.pl/customer/complaint/

§ 10. Zmiany Regulaminu
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminów bez wcześniejszego uprzedzenia.

§ 11. Łamanie regulaminu
Łamanie powyższego regulaminu czy wykorzystywanie jego luk będzie surowo karane. Osoby nie zgadzające się na powyższe postanowienia są zobowiązane zgłosić się do supportu celem usunięcia konta. Regulamin wchodzi w życie niezwłocznie a jego nieznajomość nie zwalnia z przestrzegania jego zasad!
Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image